15 lipca 2014

Hej.

Tak to znowu ja po.... długiej przerwie.
Powiem szczerze, że zapomniałam o tym blogu i cóż. Doszłam także do wniosku że to ff jest bardzo szablonowe... Nie pozostaje mi nic innego jak go zawiesić.
Blog będzie dalej istniał tylko nie będę dodawała rozdziałów.

Może opowiem wam trochę jak miała rozwinąć się ta historia? 
Oczywiście Alex i Zayn mieli sie w sobie zakochać. Ale to potem.
Otóż Alex miała iść na pierwszą misję, potem na drugą. Spędzała by z Zaynem coraz więcej czasu, ruchanko, ruchanko i jeszcze raz ruchanko. Oczywiście potem wycofałaby sie z gangu jak to w każdym dennym ff i wszyscy żyli by razem radośnie jeżdżąc na jednorożcach po tęczy. Ale to nie koniec. Przed odejściem z gangu mieliby ostatnią "misję" na którą udałby sie z Alex. Zayn by zginął a Alex z żalu popełniłaby samobójstwo.
HAPPY END I KONIEC.



To chyba tyle w tym poście, do zobaczenia może gdzieś kiedyś, bo pisania na pewno nie porzucę.
Dodam tylko że przenosze sie na wattpada, gdzie na pewno napiszę ff.
Mój wattpad : *KLIK*

Kocham was, cześć lub do zobaczenia! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz