30 grudnia 2013

Rozdział 6 "Buda"

*Harry's prov*
Wstałem powoli z ziemi. Chłopaki zawzięcie dyskutowali z Alex. Podeszłem do nich, a oni nie zwrócili na mnie uwagi.
- Sądze, że już dość wrażeń na dziś. Idziesz sama czy ktoś ma cie odwieść? - powiedział Liam.
- Ide sama. - wstała i szybkim marszem sie oddaliła.
Gdy odeszła rozwinęły sie dyskusje.
- Co wy jej powiedzieliście? - krzynąłem po chwili.
-Że ma sie nas słuchać, i mówiliśmy was na tor.
Kiwnąłem lekko głową.
Niall rozdał nam piwa.
- To będzie twoja kolejna zabawka? Potem sama odejdzie - powiedział Lou po tym jak wziął łyka napoju.
Uśmiechnąłem się. Zawsze jak mamy nową """asystentkę""" to się nią zabawiam. Potem jest po krzyku, bo nie podpisują umowy....Z Alex też tak będzie. Niestety coś mi mówiło, że z nią będzie trudniej.
Wziąłem łyka piwa.
*Alex's prov*
Szłam w drogę do mojego starego domu. Tak ciągle byłam na nich wkurwiona i musiałam się odstresować.
Po 15 minutach doszłam do mojego dawnego mieszkania. Skręciłam za blok, a tam była stara hala towarowa. Zwana przez nas "Buda".
Zapukałam wolno. Klapa uniosła się i zobaczyłam w niej Nelly.
Nelly poznałam jak miałam 13 lat. Była dziewczyną o bujnych blond włosach, okrągłej twarzy i błękitnych oczach. Była najładniejsza w klasie, nawet w szkole.
Jej tata pił i bił jej mamę. Ona uciekała z domu, do mnie. Poznała mnie z innymi dziećmi z jej podwórka. Potem musiałyśmy się rozstać,  inna szkoła. Ona sama zaczęła pić, ciąć sie i nawet ćpać.
Ostatnio widziałam ją 2 miesiące temu.
- Alex!!! - krzyknęła.
Uśmiechnęłam się i przytuliłam ją.
- Wiesz, że teraz tutaj mieszkam? Ojciec mnie wywalił z domu- zachichotała.
Czyli jest na haju.
Jej włosy są były teraz czerwone. Miała zapadnięte oczy i wystające kości policzkowe. Była chuda.
Gdy weszłam rozejrzałam się. Reszta też tam była. James, Lili, Noah i Laura.
W środku było ciemno i zimno.
- Siadaj Alex! - zaskrzeczał Noah - podać ci coś?
Uśmiechnęłam się. To będzie ciekawa noc.
-----------------------------------------------------------------------
Siema. Rozdział miał być po sylwestrze ale mi sie przyśnił i jest objawienie !!!!
LOL
Życzę wam kolorowych fajerwerek, mocnego Picollo :))), ciepłych rowków i fajnej muzy...
Hapi Sylwester czy co tam...

~przeczytałeś/aś zostaw komentarz

8 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Na kiedy mogę liczyć na następny rozdział? :)

      Usuń
    2. Powoli piszę. Postaram sie dodać za tydzień. :)

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  3. SUPER! Zapraszam do czytania, komentowania i obserwowania mojego bloga!

    http://i-want-you-to-stay-one-direction-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Cześć, witam cie w imieniu nowo założonej ocenialni "Fabryka Kolorowych Ocen"!
    Zapraszam do zgłaszania swojego bloga do naszej ocenialnie, mile widziane nowe twarze.
    Poznasz recenzję swojego bloga i dowiesz się, co jest idealne, a co musisz jeszcze poprawić.

    Poszukuję kogoś do współpracy, na mojej podstronie i w aktualnościach znajduje się kontakt do mnie. Przyjmę każdego na okres próbny, a później zobaczymy co będzie dalej. :)

    Gorąco zapraszam: http://fabryka-kosmicznych-ocen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń